Vi er i gang med installation af det ny medlemssystem fra Mentoclub.
ALLE der har en kendt e-mailadresse i det gamle bogholderi MODTAGER en invitation fra systemet!
DEM DER IKKE HAR EN KENDT MAIL – MÅ LIGE VENTE til d. 15. februar, inden I selv skal gøre lidt.
VIGTIG INFO!
Re: VIGTIG INFO!
Op front igen!
Så kom i princippet dagen, hvor det skulle blive muligt for dem, der ikke i forvejen er inviteret indenfor i det nye medlemskartotek, selv at oprette sig. Der kan i foreningens nye skrift: "EDR-Posten", læses således i februarudgaven:
Da EDR´s Facebook er en hermetisk lukket gruppe, må dette forum være stedet, hvor der forhåbentlig vil blive informeret om eventuelle ændringer. Indtil videre er ikke set skrifter, der kunne antyde nogen forsinkelse eller ændringer, men dagen er jo først lige begyndt.
Det fremgår endvidere i EDR-Postens samme nummer, at der er udskrevet en lodtrækning:
vy 73
OZ7XF, Allan
Så kom i princippet dagen, hvor det skulle blive muligt for dem, der ikke i forvejen er inviteret indenfor i det nye medlemskartotek, selv at oprette sig. Der kan i foreningens nye skrift: "EDR-Posten", læses således i februarudgaven:
Ref.: https://www.edr.dk/rde-posten/#elf_l1_LwProcedure for anmeldelse til den ny medlemsportal:
1. Gå via login på www.edr.dk som viderestiller til en formulart hvor I skal angive: Call,
medlemsnummer og e-mailadresse – Tryk på SEND så modtager I første kvittering fra systemet.
2. Når anmeldelsen er valideret efter maks. 8 timer oftest går der kun nogle minutter, modtager I en
e-mail fra medlemssystemet med en link og et password til medlemsportalen.
3. Gå på medlemsportalen og kontroller jeres data, ret eventuelle fejl og mangler – Husk at gemme
jeres data.
4. Herefter er I registreret korrekt og skal benytte e-mailadressen og password når I skal ind på edr.dk
i fremtiden.
Det vil det være nyttigt at følge med på EDR’s forum og EDR’s Facebook, hvis nu der kommer i sidste
sekund ændringer i proceduren (håber det ikke).
Da EDR´s Facebook er en hermetisk lukket gruppe, må dette forum være stedet, hvor der forhåbentlig vil blive informeret om eventuelle ændringer. Indtil videre er ikke set skrifter, der kunne antyde nogen forsinkelse eller ændringer, men dagen er jo først lige begyndt.
Det fremgår endvidere i EDR-Postens samme nummer, at der er udskrevet en lodtrækning:
vy 73
OZ7XF, Allan
Re: VIGTIG INFO!
So far, so good.Jeg er inde i systemet og alt spiller, undtagen oprettelse af betalingsmiddel. Der får jeg denne fejl:
Invalid request - There were some problems in the request data:
No available payment-method for transaction
If the issue persists, contact the merchant for assistance
Afventer.....
73 Uffe OZ1DOQ/PA5DD
Invalid request - There were some problems in the request data:
No available payment-method for transaction
If the issue persists, contact the merchant for assistance
Afventer.....
73 Uffe OZ1DOQ/PA5DD
Re: VIGTIG INFO!
Så er der udsendt e-mails vedr. det nye medlemskartotek.
Betalingsdelen er endnu ikke op at køre, så glem den del, selv om det står i teksten i e-mailen.
73 Jørgen OZ0J
Betalingsdelen er endnu ikke op at køre, så glem den del, selv om det står i teksten i e-mailen.
73 Jørgen OZ0J
Re: VIGTIG INFO!
Oj,du var heldig oz1doq, jeg kan slet ikke logge ind. Efter jeg har bekræftet min mail, og forsøger at logge ind får jeg besked om at mail eller pw er forkert, men jeg kan uden problemer logge ind med det gamle log-in.
Og hvorfor sende en mail ud når ikke alle funktioner kører, men det er vel den måde tingene kommer til at køre på i fremtiden?????
Og hvorfor sende en mail ud når ikke alle funktioner kører, men det er vel den måde tingene kommer til at køre på i fremtiden?????
Re: VIGTIG INFO!
OZ8ACN: Ja, det havde jeg også, men hovedsagen er vel at man kan logge ind??
Re: VIGTIG INFO!
Prøv at nulstille adgangskoden på den der Mento side (https://medlem.edr.dk/) Det har hjulpet nogen. Alternativet, så skal du kontakte support jf. den modtagne e-mail.
Re: VIGTIG INFO!
Virker stadigvæk ikke så jeg fortsætter med mit gamle log-in, det virker nemlig - resten er spild af tid (for mig), og kontoret har jo de oplysninger de skal bruge og det er dem vi fortsætter med.