Oz8tec opstart i jan- Feb.

Post Reply
oz5agk
Posts: 20
Joined: Sat May 21, 2022 10:34 am

Oz8tec opstart i jan- Feb.

Post by oz5agk »

Opstarten af OZ8TEC ...

Hej og god søndag :-)

Efter flere henvendelser omkring status på opstart af oz8tec må jeg heller lige følge op på det.

Opstarten lader vente lidt på sig da vi røg i nogle problemer omkring lokaler. Vi var ellers lovet lokaler men der kom noget i vejen. Kommunen var heller ikke venligt stemt overfor oz8tec da jeg snakkede med dem. Nogen havde kontaktet dem og gjort hvad de kunne for at spænde ben for at de kunne hjælpe med lokaler. De tråde er nu redet ud.

En foranstående økonomisk krise, vanvittige elpriser, osv. gør det lidt mere besværligt at finde gratis lokaler.

Jeg er så et par måneder optaget af andet og tiden er meget stram. Dog vil der i det nye år atter blive tid til foreningsarbejde så opstarten tager fat i Januar - Februar.
I kan så være sikker på at Oz8tec bliver en realitet og jeg glæder mig til at vi atter kan samles nogle stykker omkring vores amatør radio / elektronik hobby.

Også selv uden faste lokaler danner vi foreningen , jeg kan stadig låne lokaler til møde men det er ikke et sted hvor vi kan sætte antenner op og danne værksteder. Så alt grej skal med frem og tilbage .

73 vy oz5agk / Flemming - Horsens.
Post Reply