Webshop

oz8acn
Posts: 22
Joined: Wed Jun 23, 2021 1:48 pm

Re: Webshop

Post by oz8acn »

Knap en måned senere er webshoppen stadig det ubrugelige...... LUK DEN.
Mit kontingent bliver ikke betalt næste gang - en så uduelig ledelse vil jeg ikke støtte med penge - oz8acn ZKJ2 +
oz3mc
Posts: 8
Joined: Wed Dec 28, 2022 1:21 pm

Re: Webshop

Post by oz3mc »

ga i stuerne
" en så uduelig ledelse vil jeg ikke støtte med penge" Uduelig, det tror jeg ikke Hb'smedlemmer kan nikke genkendende til? Jeg vil nu nok erstatte ordet med "doven"!!! Jeg er helt sikker på at Handelsudvalget regner med at der kommer en engel her ved jultid og udfører arbejdet for dem, Hb's handelsudvalg er total ligeglade med firmaets ve og vel, det samme gælder webmaster på www.edr.dk Det er ynkeligt at være vidne til.
73 OZ3MC Martin
oz8acn
Posts: 22
Joined: Wed Jun 23, 2021 1:48 pm

Re: Webshop

Post by oz8acn »

Du har nok ret Martin, så lad os kalde nogen for dovne, men jeg ka' altså ikke hitte ud af strukturen i EDR. Vidste slet ikke vi havde et Handelsudvalg, så jeg søgte lige på nettet og faldt over følgende:

https://www.danskerhverv.dk/Medlemskab- ... elsudvalg/

Enten har jeg misforstået noget eller også har handelsudvalget, og jeg tror vi begge holder på det sidste. Der hvor jeg kommer fra får man en oval størrelse 45 bagi hvis man ikke passer sit arbejde og det må vel for søren da også gøre sig gældende i en interesseorganisation. Hvor kan man se hvem der sidder i "Handelsudvalget", bare så jeg kan række tunge af dem næste gang jeg møder en 8-)

Og kan i så alle have en god jul og et godt nytår, undtagen ikkehandlingsudvalget.

vy 73 Palle, OZ8ACN, operatør på OZ1RDN (Royal Danish Navy).
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Re: Webshop

Post by OZ7XF »

Halløj Martin

Allerførst er det vigtigt, at få aben placeret det rigtige sted. Er det mon Handelsudvalget, Hovedbestyrelsen eller er det Repræsentantskabet, der har svigtet?
Debatten her og på rdeforum.dk omkring forsinkede referater, hjemmesiden og webshoppen kan næppe have forbigået alle repræsentanterne. Jeg kan i det også forsinkede beslutningsreferat fra RM2023 se, at Formandens beretning blev godkendt enstemmigt med applaus.
Nu er det jo sådan, at en formands beretning kan tages op til debat, jeg kan dog ikke sige om det blev gjort, da jeg ikke var tilstede. Men det var du, Martin, så syng ud Martin, det bedste, du har lært.

vy 73
OZ7XF, Allan
Post Reply