Når HB-møderne trækker ud

Post Reply
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Når HB-møderne trækker ud

Post by OZ7XF »

Gennem året 2023 er set, at HB-møderne ikke kan afvikles over en session på Teams, hvorfor de ofte er delt over to dage.

Det sidste HB-møde var varslet til den 14/8/2023 og andendagen blev sat til den 16/8. Referatet udestår.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz3mc
Posts: 8
Joined: Wed Dec 28, 2022 1:21 pm

Re: Når HB-møderne trækker ud

Post by oz3mc »

ga,,,, mon det virker? :o
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Re: Når HB-møderne trækker ud

Post by OZ7XF »

oz3mc wrote: Thu Sep 21, 2023 9:21 am ga,,,, mon det virker? :o
DR Martin

Så ganske afgjort et godt spørgsmål at stille ved det førstkommende RM ;)

vy 73
OZ7XF, Allan
oz3mc
Posts: 8
Joined: Wed Dec 28, 2022 1:21 pm

Re: Når HB-møderne trækker ud

Post by oz3mc »

Hej Allan

Skønt at se du er i live :-)

Du skal nok ikke forvente at jeg tager ordet på RM-mødet nu lige om lidt. Mit Jydske dialekt vil næppe blive hørt, eller forstået. Jeg er jo alene om min
holdning til det der laves i HB da ingen RM-medlemmer ytrer sig om alt det der laves i foreningen. Sidst jeg øffede lidt over HBs arejde fik jeg påskrevet "ballademager".
Men pyt det kan jeg også godt bære, HB må jo lave et fantastisk godt stykke arejde.? Siden det kun mig der risser.

Fine beretninger til alle HB møderne fra både handelsudvalg, webudvalg og kasseren mf. kontorets beretning, skal man lige kikke på datoen
idet de er næsten enslydende fra gang til gang. Og udførlige lange referater fra HB møderne ganske få dage efter afholdelse.

Nu kan Weshoppen om ikke så lang tid fejre 1 års fødselsdag for nedlukning.
Pr. April dette år lød der et tilbud fra en EDB kyndig person om at få gang i den webutik igen, men blev afslået med begrundelsen at webbutikken
lige om lidt er klar i en ny udgave. Nå, vi er vist stadig i april måned her sidst i september :-)
Når der engang til næste efterår forligger tal for hvormeget omsætning/ indtjening der er mistet, kan det måske give et indtryk af hvormeget HB
måske skal ryste op af egen lomme for at dække den manglende indtjening, det er jo medlemmernes penge der her er spillet hasar med, i det sløseri!

Havde det været hvilken som helst anden webutik der var gået ned, så havde der været en ny på banen i løbet af ganske få dage.

God weekend herfra.
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Re: Når HB-møderne trækker ud

Post by OZ7XF »

Hej Martin

Der er jo så meget man kan gå op i omkring foreningens førelse. Noget er mere tydeligt end andet.
Nedenstående er hentet på hjemmesiden i dag:


Screenshot 2023-09-23 at 20-52-07 Forside - Experimenterende Danske Radioamatører.png
Screenshot 2023-09-23 at 20-52-07 Forside - Experimenterende Danske Radioamatører.png (23.8 KiB) Viewed 50142 times
Mon dog. Interesserede medlemmer kan jo glo efter.

Screenshot 2023-09-23 at 20-49-28 Forside - Experimenterende Danske Radioamatører.png
Screenshot 2023-09-23 at 20-49-28 Forside - Experimenterende Danske Radioamatører.png (174.51 KiB) Viewed 50142 times
Det halter en del med dette års uploads af de nordiske blade.
Screenshot 2023-09-23 at 20-51-30 Forside - Experimenterende Danske Radioamatører.png
Screenshot 2023-09-23 at 20-51-30 Forside - Experimenterende Danske Radioamatører.png (52.15 KiB) Viewed 50142 times
Denne er for så vidt interessant, da september posten ses her:
https://rde-posten.dk/onewebmedia/RDE-p ... 202023.pdf
Et blad jeg kan anbefale alle at læse.


vy 73
OZ7XF, Allan
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Re: Når HB-møderne trækker ud

Post by OZ7XF »

oz3mc wrote: Fri Sep 22, 2023 6:36 pm
Du skal nok ikke forvente at jeg tager ordet på RM-mødet nu lige om lidt. Mit Jydske dialekt vil næppe blive hørt, eller forstået. Jeg er jo alene om min
holdning til det der laves i HB da ingen RM-medlemmer ytrer sig om alt det der laves i foreningen. Sidst jeg øffede lidt over HBs arejde fik jeg påskrevet "ballademager".
Men pyt det kan jeg også godt bære, HB må jo lave et fantastisk godt stykke arejde.? Siden det kun mig der risser.
Det er muligt, at du er en ballademager. Det vil jeg ikke udelukke, og ej heller vil jeg tage titlen fra dig.
Men du blev valgt med 65 stemmer, hvilket gav dig en 2. plads i det midtjyske. Skuf nu ikke dem, der har sat kryds ved dig.

Og nej. Jeg kommer ikke til medlemsmøde i Struer den 9. november. Tidspunktet 1930 - 2200 og 2 x 89 km passer mig ikke. Solen er gået ned flere timer inden start, og det er nymåne. Det er bælgravende mørkt, og alle regionen offentlige transportmidler er taget ind sammen med hønsene. At jage mig ud for at følge den enlige lysstråle fra mokkebikken i halvanden times tid i maks. hastighed vil nærme sig sindssyge. Og så er der lige det med 1. nymåne i november. Der er det ofte frostvejr og den første sne lurer betænkeligt på at gøre vejene hvide.

vy 73
OZ7XF, Allan
Post Reply