Problemerne fortsætter i Horsens ( oz6hr).

Post Reply
oz5agk
Posts: 20
Joined: Sat May 21, 2022 10:34 am

Problemerne fortsætter i Horsens ( oz6hr).

Post by oz5agk »



Hej allesammen. Jeg håbede på at oz6hr ( Horsens lokal afd. ) bestyrelsen med oz7pbi-Peter som formand, kunne havde været interesseret i at bilægge stridighederne.

Men min ekskludering står fast og det bliver der ikke ændret ved. Det vil sige at den uretfærdige og dybet personlige ydmygelse de udsatte mig for, er nu stadfæstet. Nogen direkte undskyldning vidst jeg godt at jeg aldrig ville få men jeg gav den muligheden for at komme ud af det på en mindelig måde.

Stridighederne og konflikten vil nu forsætte i ( måske ) de næste 2 dekader. Jeg er kun 60år og har forhåbentligt 20 år endnu ( hvis helbredet tillader det ) som aktive radioamatør .

Nå , oz6hr afholdte generalforsamling og inden da skrev jeg ind til bestyrelsen og flere nøglepersoner omkring klubben . Skrivelsen er indsat herunder. Jeg bad dem pænt om at læse den op ( jeg må ikke befinde mig i oz6hrs lokaler ) . Det sket ikke og beskeden er modtaget og nu går vi så i skyttegraven igen.

Mailen til foreningen.

>
Til bestyrelsen i oz6hr. d. 07/03-2023.



Da jeg går ud fra at i følger foreningens vedtægter ( § 4,), formoder jeg at i kommer til at drøfte min eksklusion på generalforsamlingen.

Følgende tekst herunder beder jeg jer om at læse op på generalforsamlingen. Og det gør jeg i forhåbning om at kunne lukke denne sag på en ordentligt og retfærdigt måde. Jeg går ud fra at i ikke er intresseret i at ufred og ballade fortsætter i dekader fremover.

Det er jeg ikke og vil helst have fred og fordragelighed her lokalt.

I behøves så ikke at være bange for at jeg igen vil bede om at blive optaget i jeres forening, for det vil aldrig ske igen.

I har bla. denne skrivelse som i så kan henvise til.

Flemming / oz5agk

Ps. Teksten er også sendt til andre end bestyrelsen , som så måske læser den op på generalforsamlingen, hvis bestyrelsen vælger at undlade det. . Dog vil jeg mene at det er i bestyrelsens / foreningens interesse at dette går ordentligt for sig.

Tekst til oplæsning.
Til Generalforsamlingen i oz6hr.

Ang. min mærkelige ekskludering vil jeg gøre opmærksom på forløbet.

Meldte mig ud af foreningen og der var ro over det. Der blev jeg opfordret af oz7pbi ( formanden ) til at melde mig ind igen. Efter en periode valgte jeg at følge hans råd. Dette skete fordi han gav mig et løfte om at kunne forsætte med loddeholdet hvor jeg slap.



Og endnu mere vigtigt , så lovede han at hvis oz1qz startede op igen med ballade, så skulle han ( 7pbi) nok stoppe ham. Jeg skrev også i min optagelse begæring at jeg ville undgå problemer. Og det holdte jeg frem til ekskluderingen.

Den kom fordi at jeg pressede 7pbi til at holde sit ord og gribe ind over for oz1qz.Det tog han fortrydelig op og så blev jeg ekskluderet. Og det var en ekskludering der var helt unødvendigt, for hvis 7pbi havde sagt til at han ikke kunne stoppe 1qz , så havde jeg bare meldt mig ud igen. Og mine vrede ord og harske kritik af klubben og bestemte nøgle personer, kom efter ekskluderingen, bid mærke i tidsforløbet.

Mvh Flemming / oz5agk



Ps. oz1qz angreb denne gang på klubbens facebook side, hvor oz7pbi har admin status.
oz5agk
Posts: 20
Joined: Sat May 21, 2022 10:34 am

Re: Problemerne fortsætter i Horsens ( oz6hr).

Post by oz5agk »

Hej igen. Kan forstå andetsteds at læserne åbenbart ikke kender mig. Så en kort beskrivelse er på sin plads. Ellers er det ret vanskelig at forstå baggrunden.

Jeg er absolut erfaren i forenings/bestyrelses arbejde ( oprettede bisidder netværket herhjemme i 2014 , of topic men erfaringerne har jeg jo med ) . Jeg har siden 90,erne lavet et utal af projekter ( altid non profit ) , til gavn for amatørerne . Havde også den ære at modtage EDR,s Ham radio spirit i 2012. Dog har oz6hr bestyrelses medlemmerne aldrig sat pris på mit arbejde for foreningen.

Når jeg har mødt venlighed og fået en klap på skuldren for de tusinder af timer jeg har brugt, har det aldrig været fra bestyrelserne i oz6hr. Jeg oprettede Lima projektet her i dk hvor 116 deltagere byggede med. SDR radio konventet i oz6hr var min ide. Osv, osv.

De følte at de stod i skyggen af mig. Ærgerligt for det har aldrig været mine intentioner.

Og nu står oz6hr med et interessant problem, man kan sige at nemesis rammer dem. Jeg skaffede i sin tid de lokaler som klubben er i, igennem mine lokale politiske kontakter ( og heldigt at snakke md den rigtige på det rigtige tidspunkt ) ..

Nu er der så desværre noget omkring området som er erhvervs område, kontra private borger ind og ud af kvarteret. Der til også at lokalerne er dårlig isoleret med el varme . Bygningerne er generelt i dårlig stand og der arbejdes nu på et plan ( fordrøftelser , kommer nok op om 1-2 år ) over området, hvor et scenarium er at bygningerne skal rives ned. Og grundene skal sælges til erhvervs formål. Det er stadig kun på drøftelse nivau.

Suk , og denne gang kan de ikke forvente at jeg griber ind så klubben går en træls tid i møde.

Nå men efter eksklusionen er det absolut ikke mit bord den ender på. Jeg kan kun stå ude på siden og se til.

73 vy oz5agk / Flemming
Post Reply