VIGTIG INFO!

OZ5WU
Posts: 20
Joined: Wed Jun 09, 2021 11:19 am

VIGTIG INFO!

Post by OZ5WU »

Vi er i gang med installation af det ny medlemssystem fra Mentoclub.

ALLE der har en kendt e-mailadresse i det gamle bogholderi MODTAGER en invitation fra systemet!
DEM DER IKKE HAR EN KENDT MAIL – MÅ LIGE VENTE til d. 15. februar, inden I selv skal gøre lidt.
2024-02-10_12-17-48.jpg
2024-02-10_12-17-48.jpg (172.43 KiB) Viewed 1060 times
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Re: VIGTIG INFO!

Post by OZ7XF »

Op igen!
OZ7XF
Posts: 93
Joined: Fri Jun 04, 2021 3:30 pm

Re: VIGTIG INFO!

Post by OZ7XF »

Op front igen! :D

Så kom i princippet dagen, hvor det skulle blive muligt for dem, der ikke i forvejen er inviteret indenfor i det nye medlemskartotek, selv at oprette sig. Der kan i foreningens nye skrift: "EDR-Posten", læses således i februarudgaven:
Procedure for anmeldelse til den ny medlemsportal:
1. Gå via login på www.edr.dk som viderestiller til en formulart hvor I skal angive: Call,
medlemsnummer og e-mailadresse – Tryk på SEND så modtager I første kvittering fra systemet.
2. Når anmeldelsen er valideret efter maks. 8 timer oftest går der kun nogle minutter, modtager I en
e-mail fra medlemssystemet med en link og et password til medlemsportalen.
3. Gå på medlemsportalen og kontroller jeres data, ret eventuelle fejl og mangler – Husk at gemme
jeres data.
4. Herefter er I registreret korrekt og skal benytte e-mailadressen og password når I skal ind på edr.dk
i fremtiden.

Det vil det være nyttigt at følge med på EDR’s forum og EDR’s Facebook, hvis nu der kommer i sidste
sekund ændringer i proceduren (håber det ikke).
Ref.: https://www.edr.dk/rde-posten/#elf_l1_Lw

Da EDR´s Facebook er en hermetisk lukket gruppe, må dette forum være stedet, hvor der forhåbentlig vil blive informeret om eventuelle ændringer. Indtil videre er ikke set skrifter, der kunne antyde nogen forsinkelse eller ændringer, men dagen er jo først lige begyndt.

Det fremgår endvidere i EDR-Postens samme nummer, at der er udskrevet en lodtrækning:
Konkurrence 1.jpg
Konkurrence 1.jpg (223.43 KiB) Viewed 967 times
vy 73
OZ7XF, Allan
OZ5WU
Posts: 20
Joined: Wed Jun 09, 2021 11:19 am

Re: VIGTIG INFO!

Post by OZ5WU »

2024-02-15_22-25-02 (Medium).jpg
2024-02-15_22-25-02 (Medium).jpg (154.07 KiB) Viewed 927 times
oz1doq
Posts: 3
Joined: Fri Jun 11, 2021 4:50 pm

Re: VIGTIG INFO!

Post by oz1doq »

So far, so good.Jeg er inde i systemet og alt spiller, undtagen oprettelse af betalingsmiddel. Der får jeg denne fejl:

Invalid request - There were some problems in the request data:

No available payment-method for transaction
If the issue persists, contact the merchant for assistance

Afventer.....

73 Uffe OZ1DOQ/PA5DD
OZ0J
Posts: 40
Joined: Thu Jun 10, 2021 2:57 am

Re: VIGTIG INFO!

Post by OZ0J »

Så er der udsendt e-mails vedr. det nye medlemskartotek.

Betalingsdelen er endnu ikke op at køre, så glem den del, selv om det står i teksten i e-mailen.

73 Jørgen OZ0J
oz8acn
Posts: 22
Joined: Wed Jun 23, 2021 1:48 pm

Re: VIGTIG INFO!

Post by oz8acn »

Oj,du var heldig oz1doq, jeg kan slet ikke logge ind. Efter jeg har bekræftet min mail, og forsøger at logge ind får jeg besked om at mail eller pw er forkert, men jeg kan uden problemer logge ind med det gamle log-in.

Og hvorfor sende en mail ud når ikke alle funktioner kører, men det er vel den måde tingene kommer til at køre på i fremtiden?????
oz1doq
Posts: 3
Joined: Fri Jun 11, 2021 4:50 pm

Re: VIGTIG INFO!

Post by oz1doq »

OZ8ACN: Ja, det havde jeg også, men hovedsagen er vel at man kan logge ind??
OZ0J
Posts: 40
Joined: Thu Jun 10, 2021 2:57 am

Re: VIGTIG INFO!

Post by OZ0J »

oz8acn wrote: Mon Feb 19, 2024 1:40 pm jeg kan slet ikke logge ind. Efter jeg har bekræftet min mail, og forsøger at logge ind får jeg besked om at mail eller pw er forkert, men jeg kan uden problemer logge ind med det gamle log-in.
Prøv at nulstille adgangskoden på den der Mento side (https://medlem.edr.dk/) Det har hjulpet nogen. Alternativet, så skal du kontakte support jf. den modtagne e-mail.
oz8acn
Posts: 22
Joined: Wed Jun 23, 2021 1:48 pm

Re: VIGTIG INFO!

Post by oz8acn »

Virker stadigvæk ikke så jeg fortsætter med mit gamle log-in, det virker nemlig - resten er spild af tid (for mig), og kontoret har jo de oplysninger de skal bruge og det er dem vi fortsætter med.
Post Reply